Pandemija netrukdo augti lyderiaujančiai įmonei „Kavos draugas“

2010 m. dviem draugams nusprendus įgyvendinti savo svajonę – dalintis aistra kokybiškai kavai ne tik su draugais ar šeimos nariais, bet ir su visu pasauliu, buvo įkurtas kavos ir kavos aparatų prekybos tinklas „Kavos draugas”.


Veiklą vysto septyniose užsienio šalyse

„Kavos draugo“ veiklai skaičiuojant daugiau nei dešimtmetį įmonės savininkai jau turi 16 parduotuvių ir daugiau nei 80 partnerių. Šiuo metu įmonė savo veiklą vysto net septyniose užsienio šalyse –Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Jungtinėje Karalystėje, Austrijoje ir Vokietijoje. Be to, „Business research center group“ atliktais tyrimais, ji yra viena iš lyderių Baltijos šalių kavos aparatų rinkoje. Kaip sako patys verslo idėjos sumanytojai, tai – dar ne pabaiga. Jų vizija – tapti pačiu patraukliausiu kavos ir kavos aparatų prekybos tinklu visoje Europos kavos rinkoje.

Asociatyvi nuotrauka: canva


Pandemija – ne kliūtis siekti daugiau

Nors pandemija smarkiai pakeitė daugumos mūsų kasdienį ir įprastą gyvenimą: dalis darbuotojų neteko darbo, kiti persikėlė dirbti iš namų, o diduma verslų patyrė nemažų finansinių iššūkių. Tačiau „Kavos draugas“ šiuo sunkiu metu ne tik sugebėjo išsilaikyti, bet ir atrado galimybę augti ir plėstis. Po Juodojo penktadienio – gerokai šoktelėjus prekybai ir pardavimų skaičiui – neatmetama galimybė netolimoje ateityje atidaryti ir fizines parduotuves Vokietijoje bei Jungtinėje Karalystėje. Tinklo vadovas Aurimas Vainauskas savo LinkedIn profilyje rašo: „Po tokių rezultatų užplūsta džiaugsmas ir pasitikėjimas savo jėgomis! Todėl, norint žengti tvirtą žingsnį į „next level“ ir plėsti „Coffee Friend“ UK ir DE, lieka nuspręsti, kur atidaryti naują fizinę parduotuvę – Berlyne? Frankfurte? Hamburge?“


Plečiasi verslas – kuriasi naujos darbo vietos

Augant verslui bei jam plečiantis į kitas rinkas natūraliai didėja darbuotojų poreikis. „Kavos draugas“ nuolat ieško tokių žmonių, kurie vadovautųsi jų puoselėjamomis vertybėmis. „Kavos draugo“ komanda vertina draugiškumą, gebėjimą užmegzti nuoširdų ryšį su klientais, ieško kompetentingų savo srities ekspertų, puoselėja paprastumą, nuoširdumą ir atvirumą, o svarbiausia – brangina aistrą kavai. Kava čia nėra tik gėrimas. Tai gyvenimas, kultūra, jaukūs pokalbiai, potyriai ir skoniai. Taigi kol vieni skaičiuoja patiriamus milžiniškus pandemijos nuostolius, kiti prisitaiko ir sėkmingai juda į priekį.

Užsk. nr. A21-02